دبیرستان پسرانه هیئت امنایی شهید باهنر
   

چگونه می توانم مطالب و دیدگاه هایم را در سایت منتشر کنم ؟

۰۱ اسفند ۹۶, ۱۷:۰۲
1- اگر عضو سایت هستید و " کلمه ی عبور " خود را هم فراموش نکرده اید، می توانید با نام کاربری خود از طریق گزینه ی " ورود به سامانه " ( سمت راستِ بالای صفحه ) وارد شده و مطالب و دیدگاه ( کامنت ) هایتان را بفرستید تا پس از تایید با نام خودتان در سایت منتشر شود.
 
2- اگر عضو هستید ولی کلمه ی عبور خود را فراموش کرده اید، مجددا از طریق گزینه ی " ثبت نام در سایت " ( سمت چپ گزینه ی ورود به سامانه )، با نام واقعی و یا مستعار، عضو شوید تا پس از تایید، اجازه ی ورود به سامانه به شما داده شود. 
 
3- لزومی ندارد همه ی مطالب و یا نظرات شما با نام کاربریتان منشر شود؛ اگر به هر دلیل تمایل ندارید شناخته شوید کافی است از ما بخواهید تا با هر نام مستعاری که دوست دارید و یا به عنوان " کاربر ناشناس " مطلب و یا دیدگاه مورد نظرتان منشر شود. ما امین شما خواهیم بود و هرگز بدون تمایل شما نامتان را فاش نمی کنیم. خیالتان راحت.
 
4- خودتان هم مستقیما می توانید بدون ورود با نام کاربری خود، به عنوان " کاربر ناشناس " مطلب و یا نظر خود را برای انتشار در سایت برای ما بفرستید. 
 
... پس معطل چه هستید؟ چرا این قدر این دست و آن دست می کنید ؟ صاحبان اصلی این سایت، شما هستید و در کار خیر هم حاجت هیچ استخاره نیست؛ دست به قلم شوید تا دوستانتان نیز بتوانند از مطالب مفید و نظرات سازنده ی شما بهره ببرند.
 
باقی بقایتان ...
۱۷ اسفند ۹۶, ۰۰:۰۷
سلام آقای زارع. من هر کاری کردم با نام کاربری خودم نتونستم پیام بذارم چکار باید بکنم؟
۱۷ اسفند ۹۶, ۱۵:۰۳
سلام به روی ماهت عزیزم. احتمالا نام کاربری و یا کلمه عبور را اشتباه وارد کرده اید. حضوری بیایید با هم اقدام کنیم و اگر اشکالی هم هست با هم رفعش می کنیم. ممنون که تا این اندازه در برابر فضای مجازی متعلق به خودتان احساس مسئولیت می کنید. باقی بقایتان ...
کد بالا را در محل مربوطه وارد نمایید
(حروف بزرگ و کوچک را رعایت نمایید)